lokale halderbergse veteranen dag
het concert van The Maestro & The European Pop Orchestra

Vrijdag 19 juni was een bijzondere avond .Ter gelegenheid van de lokale halderbergse Veteranendag mochten wij aanschuiven als ere gasten bij het concert van The Maestro & The European Pop Orchestra, georganiseerd door Stichting Oudenbosch Bruist.
Zo rond de klok van 19:45 uur konden we ons melden op het plein voor de basiliek, op een speciaal voor ons afgezette locatie op de ‘food court’. . Zoals altijd was het weer een gezellig samen zijn van jonge en oude veteranen. Na een kleine verplaatsing van de food court naar het festival terrein konden we plaats nemen op de voor ons gereserveerde plaatsen, om van een spectaculair muziek optreden te genieten , klassiek en pop alles kwam voorbij . Wat een feestje.
Alsof het zo moest zijn , tijdens het fantastiche nummer Barcelona betrok de lucht ,onheilspellende wolken en wind . In allerijl werden er poncho's uitgedeeld. En Net voor dat de pauze begon vielen de eerste druppels Via de organisatie kregen we te horen dat we mochten schuilen in Fidi et Arti Na een klein half uurtje schuilen , met een wel verdiend drankje konden we weer terug en genieten van het 2e deel van het concert, Om 23:00u was het helaas alweer voorbij. We kunnen terug kijken op een mooie veteranendag (avond) .

















